Friday, 30 November 2012

Military winter


 



hat - ZARA  / scarf - H&M/ shirt - chicnova similar - HERE  / jacket - CHICWISH / jeans - bershka / shoes - butysportowe / bag - chinadollboutique / sunglasses - spektresunglasses 

Militarne kurki są jednym z najpopularniejszych tegorocznych trendów. Ja zestawiłam ją z jeansową koszulą, cieplutkim białym szalikiem, burgundową czapką (sprzedaną przez najmilszego sprzedawcę na świecie!) i kuferkową torebką w lamparcie wzory. Idealnie pasują do tego zestawu ciężkie brązowe buty, a ciekawym uzupełnieniem całości są okulary z efektownymi szkiełkami.
ZAREJESTRUJ SIĘ W NEWSLETTERZE BUTYSPORTOWE.NET A OTRZYMASZ 15 zł ZNIŻKI !!!

66 comments

  1. Chyba jeden z twoich najlepszych looków! <3
    Mam pytanie... zrobisz kiedyś videobloga? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej nie, haha. Ogarnęłam co to i nie przemawia to zbytnio do mnie .

      Delete
  2. jak zwykle fantastycznie! prosto, a jednak jest to coś. jednak najbardziej przykuła moją uwagę torebka, genialna! :)

    ReplyDelete
  3. bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. So beautiful colors!

    http://yourdulde.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love the bag !! :) Great outfit!

    xoxo, Audrey
    www.blowmefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. rzadko komu pasuje przedzialek na srodku, ale tobie pasuje!:) i masz swietny kolor włosow!:) outfit świetny!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz! bardzo spodobała mi się Twoja czapa, kurtka i torebka! :)

    ReplyDelete
  8. podoba mi się kolor Twoich włosów :-)

    ReplyDelete
  9. Przeurocza torebeczka i genialna kolorystyka. Świetnie łączysz ubrania ;)

    floweryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. oo zmieniłaś kolor włosów :) ładnie:)

    ReplyDelete
  11. ładnie Ci w tych ciemniejszych włosach!

    ReplyDelete
  12. komin i czapka świetnie się układają! W okularach zachwycają mnie szkła i świetnie dopełniają się z koszulą, a torebki zazdroszczę ♥

    ReplyDelete
  13. Straszna torba, mam wrażenie, że poobijałaby mi całe biodro i udo w trakcie noszenia
    :((((

    ReplyDelete
  14. Zakochałam się w tej kurteczce :)

    ReplyDelete
  15. Jeśli mogę zapytać- jakiej farby do włosów używałaś?

    ReplyDelete
  16. great post! love your military jacket!

    http://www.styleandshades.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Totally love this look! The leopard purse looks great with the military jacket and beanie.

    http://anfnewsnow.blogspot.com/search/label/An%20ANF%20and%20Hollister%20Girl%20in%20America

    ReplyDelete
  18. Rewelacyjne czapka! Tak pięknie pasuje do Twoich włosów :)

    ReplyDelete
  19. świetna torebka i stylizacja :)

    ReplyDelete
  20. Jezuuuu, kuferek śliczny! Też taki chcę!

    ReplyDelete
  21. W końcu post! ;D;D;D prosimy o częstsze posty:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie jest tak, że mi się nie chce robić nowych wpisów! Pogoda, fakt, że jest juz ciemno o 16 a ja lekcje kończę o 15 ( a mama po 16 :O) + korepetycje w weekend uniemożliwiają częstsze posty.

      Delete
  22. mam pytanko :)
    ile masz wzrostu? :*

    a co do 'outfitu to super! wpada w mój gust :)

    ReplyDelete
  23. Great outfit! The coat looks perfect with that bag.

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  24. wow ! genialna torebka - robi wrażenie :) wszystko fajnie dopasowane!

    ReplyDelete
  25. Ale cudowna stylizacja ;) Ty to masz styl!

    ReplyDelete
  26. Masz jakiejs tatuaze?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a chcesz?:))

      Delete
    2. wątpię:P Raczej bym się nie zdecydowała na taki zabieg. Podobają mi się tatuaże. Jednak jeżeli ja miałabym się zdecydować na coś takiego musiałby mieć on dla mnie jakieś znaczenie :P Nie wchodzi w grę, że zrobię sobie różyczkę na głowie :PPP

      Delete
  27. Ukradnę Ci chyba tę torebkę, jest wyjątkowa.
    I połączenie jej z khaki i bordo, to był strzał w dziesiątkę.

    ReplyDelete
  28. Jaka cudowna torebka! Pięknie się prezentuje z resztą stroju :)

    ReplyDelete
  29. Genialne połączenie!!:D

    ReplyDelete
  30. świetnie prowadzony blog ;)
    zaobserwujesz? odwdzięczam się ♥

    http://mercuess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Love your outfit !
    new article on my blog, check it out : http://www.thestilettoholic.com/2012/12/01/sparkle-fever/

    ReplyDelete
  32. świetne zestawienie kolorów ;)

    ReplyDelete
  33. Świetne połączenie kolorystyczne! buty piękne :)

    ReplyDelete
  34. Ślicznie wyglądasz, ale uśmiechaj się częściej! ;) Bo można odnieść wrażenie, że jesteś trochę 'zmęczona' zdjęciami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubie do zdjęć się uśmiechać bo wyglądam jak ogórek :P http://www.photoblog.pl/psychickid/138614856

      Delete
    2. nie wyglądasz jak ogórek xD

      Delete
    3. JAK STU PROCENTOWY OGÓR

      Delete
    4. Według mnie to bardziej jak Felek-kartofelek :)))

      Delete
  35. Zachwycają mnie wszystkie Twoje stylizacje ! Masz naprawdę super styl :>

    zapraszam do mnie
    superbrunetkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. super wyglądasz i masz bardzo ciekawa urodę :)

    ReplyDelete
  37. Świetnie!:))

    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Mam pytanie dotyczące twoich włosów, ponieważ mam "włosowy dylemat" :D Strasznie podobają mi się takie brązy wpadające w rude, ale ciągle waham się co do farbowania. I tu moje pytanie:) - żałujesz, że zafarbowałaś włosy? I co polecasz (jaką farbę czy piankę) najbardziej, żeby na naturalnie brązowych włosach wyszedł fajny kolor?:)

    Świetna stylizacja, piękna jesteś:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie żałuję bo nie przepadałam za moim mysim kolorem włosów :) Mogła tylko nie traktować ich farbą z amoniakiem przez co bardzo się zniszczyły. Polecam Ci kupić jakąs nugatową piankę do włosow na 48 zmyć, taki szampon koloryzujący najlepiej od garniera (podobno najmniej niszczy włosy)

      Delete
  39. Świetnie wyglądasz :) obserwuję :)

    ReplyDelete
  40. ah, uwielbiam Cię za tą Twoją prostotę! Jednak mimo wszystko utrzymujesz pewną kompozycję, jakaś pomysłowość się pojawia, dlatego też uwielbiam ten blog!!


    Zapraszam na mały konkurs ;) www.torraperry.blogspot.com/2012/12/firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete



Copyright by Iga Wysocka. All right reserved.